åååh.. vet inte vad jag ska ha för färg!

hej, asså jorden finns ju faktiskt , hihi! är över glad asså. vågade inte gå och duscha igår för jag trodde att jag skulle behöva springa ur duschen naken om det blev jordbävning.. hahaha, så duschade nyss istället.

Idag ska jag bara vara hemma , är jätte trött och så , haha. sen så är det också fint väder ute , det är ju fett najs asså. hihi , sen så på TISDAG , färgar jag håret. längtar men igår hade jag typ beslutångest eller hur man nu stavar de, skitsamma men jag visste inte om jag ville färga eller inte, tänk om de inte blir bra typ?

JAJA, sen så måste jag kolla på nått jag ska ha på skolavslutningen! det får bli nästa vecka typ.

fan asså om mitt hår kommer bli cp när jag färgat det vet jag inte vad jag ska göra .. kan inte färga igen så snabbt efter.. haha. orolig över hur det kommer bli , ska ha lite mörkare än vad jag hadde innan jag färgade det sist . asså lite brunare .

jaja, ska äta nu sååååååå. puss hej

xoxo, paulina!






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback