om mig, lite svar på frågor .







Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 17.23
2. Namn? - paulina
3. Vart bor du? - stockholm
4 Hur många barn vill du ha? - vet inte om jag vill ha ännu
5. Vill du gifta dig? - kanske det ?
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär till små små bitar (a)
7. Har du ätit sushi? - ja men BLÄ .
8. Favoritglass? - Twister
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - ingen aning !
1. Har du ett par rosa string? - ah
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - hehe, vet inte .
6. Gillar du någon nu ? - yes
7. Vad gjorde du inatt? - sov kanskeeee
8. Och i förrgår natt? - samma sak
9. Vad gör du innan du ska sova? - duschar, och borstar tänderna och tvättar bort sminket
10. Kan du prata med din mamma om allt? - jadå, men vill inte om allt
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - jadå
12. Har du varit gravid? - nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - hahaha, njaa tror inte de
14. Choklad eller glass? - beror på faktiskt
16. String eller hipsters? - båda
17. klackskor eller gymnastikskor? -  tygskor isåfall.
18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - är kär
2. Tror du på kärlek? - yepp
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - ja.. många saker
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - arå
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - ja, en tjej faktiskt :$
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?- yeees
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nja, inte riktigt
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - haha, hur ska jag veta?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske .

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - haha, ja !
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - ja många gånger
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - fortf ja
4. Har du hoppat bungy jump? - nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka?- nja , kmr inte ihåg haha
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej vafan
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?- ja, hehe
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - hahah, öhm nej.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - nej tror inte de
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - många gånger

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - ja :(
2. Är du glad? - de funkar väll
3. Är du fundersam? - en aning
4. Är du uttråkad? - JA !
5. Är du tysk? - nej , bara halv finsk haha :$
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja
7. Gillar du någon just nu? - ohja

Vill
1. Skulle du vilja vara längre? - hmm, lite.
2. Skulle du vilja väga mer? - japp
3. Skulle du vilja ha sex nu? - ofc baby, haha
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - inte nu :o

Kan
1. Kan du röra på öronen? - nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - vet inte
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - nja, nästan
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ibland
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - haha, nej pratar 24/7 !
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - haha, jo men inte så kul. då kan man ju lika bra stanna hemma
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja,
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln - jag ska ju ?
9. Kan du suga? - ja  , öhm konstig fråga.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - beror på vad jag hittar där

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jadå
3. Har du syskon? - naj
4. Har du ljugit på någon fråga? - nej, då äre inte kul ju?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja de tror jag säkert
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja
10. Har du haft sex med någon som är två år äldre? -nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är två år äldre? - ja

Vem
1. Vem älskar du? - min familj, mina vänner och min hund, hihi
2. Vem kan berätta allt för dig? - hmm, vet inte riktigt
Nu
1. Vad ska du göra just nu? - kolla på tv
2.Hur mycket är klockan nu? - 17.45

jag åt en glass idag , R.I.P glassen på bilden , i will remember you.
puss hej  ,

xoxo, paulina !



▲celine [foto&vardag]

SV: visst kan jag göra det, du får kontakta mig på lördag för då har jag tid. så ska jag säga hur du ska göra för att betala :)

2011-05-05 | 18:30:50 | http://feathersinblack.blogg.se/
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Tack snälla du :D

2011-05-05 | 21:53:45 | http://mmeeli.blogg.se/
angelica; photo&FASHION ♥

tack :D

2011-05-05 | 22:07:20 | http://onlyangelica.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback