sjuka minnen man inte glömmer.



HAHAHAHAHAHAHHAHAH, omfg . asså de är elina på bilden . 
iaf så tog jag en bild på henne när hon skulle byta om :o
omg, saknar dig så mycket . och alla andra i skåne också !
jcg och elina har fan sjuka minnen , och jag och andra också i skåne .
här kommer några lite konstiga onormala , omogna minnen ..

1. en gång sprang jag och amanda och sprutade ut vit sak på alla bilarna kl 4 på morgonen
i typ bh trosor och linne eller nått, hahaha !

2. en gång när jag var ute med jasmine eller lina och amanda så stog vi bakom
en jävla buska och kastade ägg på alla bilar som körde förbi , så jagade en gubbe oss
så ringde vi 112, för han stog utanför mitt hus HAHAHAHAH . fan va kul de va , 
 
3. MUREN, HAHA . jasmine och jag gjorde en sak som heter muren i mitt rum  
asså man byggdeen jävla mur av massa saker så satt ena på andra sidan o den andra
          på ena sidanså kollade vi på '' youtube'' asså ist för ''TUBE'' så var det ett annat ord.
så sa vi så i skolan t varandra '' ska vi hem o kolla på you''tube''? ;)
alla fattar inte , hahahaha. ( sjukt jävla minne )

4. en gång när de var typ skit mkt regn ute så sa lina och jag
asså vi bryr oss fett mycket om vårat hår och så , så sa jag : JA JAG VET !
så gick jag till en sån där där vatten kommer ut från taket när det regnar i sånna rör , 
och gjorde så att allt vatten kom på mitt hår
så gjorde lina det också , så blrev hennes hår SKIT lockigt , o så .
så skulle vi skynda hem för ingen skulle se oss, haha . så var 9orna vid mitt hus
så skämmdes vi fett mkt , helt jävla flummiga saker .

5. sen så jasmine och jag brukade gå till mathuset ( typ ica ) varje dag
och köpa 5kr choklad  asså vi kallar det de , de är ica's .
och en energi dryck, haha .  nu heter mat huset för mig o jasse '' tha food house ;) ''

6. sen en gång så dygnade jag och amanda så var vi utanför mat huset kl 5
på morgonen o väntade på att de skulle öppnas så
vi skulle kunna köpa 6 energi drycker HAHA.

7. en gång med elina så kom det en bil som hade typ SKIT hög volym .
så började vi dansa så var det sånna svarta rutor på bilen så man såg inte in
så öppnades fönstret o en kille vinkade och sa att vi skulle komma dit.
så sprang vi iväg och jag fick ingen luft o skrek typ '' RUN FOR YOUR LIFE ! ''
till elina, så skrattade vi så mycket så vi inte fick lufft, men vi var endå SKIT rädda
asså , hahaha . sjukt jävla kul minnen . det här hände i 5an asså ;$

8. pille snopp lekplatsen o kina gungan, det är 2 minnen från sommaren 2010 .
HAHAHA, asså det var en sak på en skola som såg ut som en stor gul kuk .
så jag kallade en de, amanda också . kina gungan är en sak vi brukade sola och så på haha.
 
9. VALBORG HAHAHAHAHAH.
asså omg, alla drack o så , men jag drack för jävla mycket .
sen så sov vi 3 st i min säng och typ 2 på mitt golv
 när vi kom hem. ingen orkade dra t sina egna hus, haha , sen somnade vi på marken ute nästan
det var liksom ganska sent  . HAHAHA, så kom de 2 killar o frågade vart tågen gick så skrattade
jag skit mkt och skrek så VÄNSTER, NU TAR DU HÖGER o massa.. helt pinsamt .
kmr inte ihåg så mkt mer , kmr ihåg att vi också rullade på marken , en gång .
wtf liksom ? hehe , aja . sen så nästa dag vaknade jag med 2 söta tjejer brevid mig och så
spelade jag och lina gitarr och amanda filmade, asså omg. så sjukt cp de lät asså .

10. en kväll rökte jag och amanda liiite för mkt, så sa min mamma typ ,
man kännde eran lukt 30 meter ifrån er haha. usch asså , sjukt äckligt.
puss hej , & godnatt <3

xoxo, paulina !







Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback