brunett om 5 dagar !

ohshit , jag är över glad . på fredag är jag brunett och sen å köper jag löshåret , sen äre sommar lov, så ska amanda komma hit , kanske melinda, ska träffa andra med . men sen så känns det bara bra, sen så kmr jag nog träffa nytt folk , najs äre . sen så är jag bara glad . hihih , jag ska snart köpa ny mobil med, yeeey .  & JAG SKA TILL SKÅNEEEEEEEEEE !

imorgon äre skola , på tisdag med , sen ledigt & de är najs med .omg , hoppas mitt hår blir bra nu när jag färgar det.mjukglass är mjukt , bara så ni kan skriva ner de . eller lägga ner de i eran carebox. hahahah, jag har så tråkigt nu , men är glad. är trött med? hahah, jaja godnatt .

btw , den gröna bänken , hihihi :$
bye  .






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback