speglar :$



omg, kolla håret, de ser ut som plats o vitt ! HAAHAHAHA . aja skitsamma.. idag var jag  stan , iaf åkt kl sex, hade kul i stan ofc, sen kom ja hem o typ.. gjorde inte mycket. var glad typ, haha. sen så ligger jag i sängen nu och lyssnar på musik, yea tufft .

sk ba säga att jag fucking hatar fjortis poser, när dm håller typ.. 2 fingrar för näsan, eller handens insida för munnen o sånt .. de är ba så fjortis. AHAHAHA, moget äre ju också. fast .. nej ? men aja, folk är som dom är.. pfft.. HAHAHAHAHA. jag är trött?

pratar i tele också , mysigt att höra nåns röst, haha.  mörk röst.. rawr ;)
puss haj bajby.

& jag gillar speglar som är inne i hissar ! hihihihi .
sjukt älskad dag .






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback