shopping , shopping, äta.



OMGKOLLASÅLÄSKIGTUMMENSERUT :(

hej hej , nu sitter jag här kom nyss hem och åt .köpte ett par skor jag ska
ha om några veckor, sen så köpte jag en kofta, och lite smycken. sen köpte jag
lite smink så klart , haha.. och jag köpte också typ en t-shirt från gina.
och ett par spets underkläder . hihi , sen lite till små saker .

Om typ 3-4 veckor sluta skolan , så måste hitta kläder till skol avslutningen !
hittade inget idag.. that sucks , men aja får leta vidare.

snart brunett också, happy face typ , haha . mår inte så jätte bra idag faktiskt
helt okej , haha och jag har andledningar till mitt humör , men de är inget
jag vill prata om .

bara så du vet, det var tråkigt väder ute idag..
JAJA, nu ska jag leta efter sminket jag köpte de är borta.. hehe
 nu så kommer en liten text ut en låt. puss hej .

You're so mean when you talk about yourself; you were wrong.
Change the voices in your head; make them like you instead.

Xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback