roligt and soligt , haha ;)


Hola , tror de stavas så ( omg, jag har gått på spanska och vet inte ens om man stavar
det ,HAHA )
jaja jag är lite efterbliven ju . btw, bilden är 2 veckor gammal..
vet inte varför jag tog den bilden ? ska i alla fall shoppa imorgon. och jag har
gjort en bloggdär typ sånna från klassen o sånna i skåne o dom jag träffar ofta får läsa,
men är inteklar med den bloggen  .men fråga om adressen så säger jag den sen!

Har planterat blommor idag. vattnat blommor, målat.. kul dag asså, fast nej ? 
bara LIIIIIITE i så fall..  JUSTE! jag såg på 2 flugor som plågade
en annan fluga idag .. hahaha ,ena flugan höll fast i den flugan
som plågades, och den andra flugan åt på den som plågades.. haha :(
R.I.P flugan som jag såg i 1 minut .. haha, i alla fall så ska jag typ
snacka med mamma om en jävligt viktig sak ( piercing.. för hon är
en idiot och byter datum hela tiden på när jag ska få göra de..)
 
imorgon ska jag shoppa skit mycket. bara så ni vet ..
och jag ska typ.. ut och ta lite bilder på blommor som jag
planterade idag med mammi, hihihi . puss hej

SAKER SOM ÄR BRA :

28 maj : färgar håret.
nått datum : piercingen.
10 juni: skolan är slut !
typ den 13 juni : melinda och amanda kommer hit.
snart om kanske en vecka eller två : många lediga dagar.

xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback