R.I.P alla människor , hah ..



hej , ska ut snart, me ska bara skriva ett inlägg innan , att om nån vecka kanske 2 nästan 3 veckor så har jag ju min älskade<3 piercing, och jag är över glad, bara så ni liksom vet.. haha , och sen så är jag snart typ brunett, kanske färgar om det sen senare på sommarlovet, får se sen . men i alla fall så är det najs väder ute, klart man ska ut då? haha, sen kommer louise min älskling hem om typ 1 vecka, yey . måste träffa henne då , vi kmr ha fett kul som vanligt asså , haha .

Sen så idag så ska ju '' jorden gå under '' men de kommer väll inte hända hoppas jag , jag vill inte dö på det sättet ju, haha.. sen så vill jag helst leva ut den här sommaren innan jag dör i så fall!

Men , sen ska jag köpa löshår när jag har färgat håret , måste fan ha det igen, eftersom frisören klippte sönder mitt andra löshår .. fett me bra. asså omg, älskar att inte äta godis, hahaha.. så ska börja känna hur det är att inte äta på 2 veckor, sen så blir de fler o fler veckor ! men i alla fall så får jag dricka monster .. DET ÄR ETT JÄVLA FUCKING MÅSTE !

aja här kommer en ganska bra låt & jag blir glad av den hihih :

 Your beauty's deep inside, inside you
Don't let 'em bring you down no
Your beauty is inside you
Don't let 'em bring you down no

 






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback