regnbågeritarenja0

inga kommentarer taaaaaaaack .



inte för att typ sådär skryta.. men jag och simon gör finaste regnbågarna .. och jag ljuger inte när jag säger det , för det är faktiskt sant asså.. om du inte tror mig så har jag bevis där uppe ( bilden ) . så fuck you jävla wb regnbågs ritare. mahahah !

sen så äre snart jag piercar mig och färga håret. happy som fan , hihi .
OMG, sen äre lov också . så då kommer amanda, kanske melinda och lina. men inte på samma gång dom kommer olika veckor , kanske jasmine och elina med .  

sen så kmr de vara kul och träffa annat folk me ju , men kanske kanske kaaaaaaanske åker till skåne och hälsar på , men isf bara 1 helg, asså jag får ju åka dit när jag vill men vill inte typ , haha ..

och asså, tänk om jorden går under på lördag? höhö , då måste jag fan typ gå och köpa min sista choklad , hahaha .. och sista monster drickan ! PUSS HEJ.

xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback