piercing, men vart? jo nu ska jag berätta.



bilden typ förklarar ganska mycket tycker jag. jag ska nog pierca på de här ställena.
inte helt säker på tunga, eftersom de är ganska farligt, hehe . men jag får se!
nu ska jag i alla fall plugga, biologi. läxa imorgon på no'n , yey?
nu sittr jag och ler som en idiot , och skar min tunga på en sak som jag bet på..
AJ , typ faktiskt. haha , asså jag tycker att jag ler ganska mycket.
ler ofta utan att märka det, kanske inte varje dag men ibland, höhö.

JAJA, nu ska nörden plugga på som en idiot för läxan, sen så ska jag plugga
engelska för jag ska ha prov.
puss hej,

xoxo, paulina !

sen så finns de en kille som jag verkligen tycker om, han är bäst  <3



Gabbe

sv: tack så mycket =D! Det samma ^^!

2011-05-05 | 17:04:43 | http://gabbesketch.blogg.se/
jessica

jag tycker han är snygg numera :$

2011-05-05 | 17:12:57 | http://eenjessica.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback