omg, har fått in datorn i rummet !

( inga kommentarer på inlägget tack , och de är bara simon som fattar bilden ) hihi.


Hej på er alla glada saker där ute . idag så fick jag in en dator i rummet!
asså den är från 2008 typ , haha köpte den då . sen så har pappa haft den . men nu
får jag den in i mitt rum igen , hihi. så nu så sitter jag vid den och ler
som en jävla idiooot . ska ut och städa på gården eller typ .. i trädgården, vattna
blommor o sånt kuligt skit, efter det så blir det kanske shoppa, kanske blir imorgon
istället. nu är det typ också bara 5 veckor i skolan kvar ! eller 4 typ.

är så glad just nu asså , men pappa såg lite bilder från min
andra dator som han inte fick se
och massa sånt, sjukt pinsamt säger jag bara .. haha ! stackars mig :(

JAJA, nu så ska jag typ byta om och gå ut tror jag ,
ska ladda ner lite biler till datorn också.
OMG, juste .. igår tappade jag pappas mobil i toan . asså haha det va ba vatten i toan,
som tur var, så fick mamma ta upp den och nu funkar den igen , hihi.
( btw, kommer fan inte röra den mobilen igen.. )

och now ska I ut and sola, and vattna the blommorna .
puss hej ,

xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback