nagel fixar maskinen , typ ..


Hejsan hoppsan.. eller nått? haha , aja just nu sitter jag och har tråk.
ångrar lite faktiskt att jag inte hittade på nått igår asså ..
i alla fall så idag så ska jag nog bara vara hemma och vila , sen så
är det skola imorgon , skit kul asså . har fan inte varit i skolan på 2 veckor ju!

Sen så på bilden så är den en sån maskin typ som fixar ens naglar fina och så .
den är skit bra , köpte den i newyork. sen så köpte jag lite annat med asså..
helt onödiga smink saker typ , hahaha.  det är typ massa olika borrar som man
ska sätta på maskinen asså den blå-vita saken .
sen så är det en tång typ bredvid som man klipper naglarna med .
asså typ nagelsax, haha eller det är 2 olika nagelsaxar.
sen den där vita saken där det står : trim . det är en sån sak
man drar över naglarna så dom blir lena o fina, haha !

Nu ska jag duscha och sen ska jag ut och fixa med mamma i trädgården,
hehe , kul ju ? fast nej.. bara lite . men jaja . sen nästa vecka kommer min hund hem igen .
saknar alban så jävla mycket .. aja puss hej .

xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback