jag ska sluta äta godis & dricka läsk !

GAAAAAAH, varför ser min tumme ut som en dvärg rosa snopp typ? :( HAHAH
har ingen sne tumme, men kameran är på ett cp håll typ ..


Hej hopp sommar snopp , eller nått liknande kanske? haha . idag så har jag varit ute hela dagen och solat lite, blev helt röd på kinderna , hahaha. men benen och armarna blev brunare o de är ju bra. sen så nästa vecka är jag brunett , jätte glad. men i alla fall så har jag varit med mamma hela dagen och varit ute vattnat blommor, och liknande, haha .. faktiskt mysigt asså. älskar mammi<3 , hihi .

Sen så senare ska jag träna och fixa min ansiktsmask och bara chilla och kolla på tråkiga men endå roliga underhållande cp konstiga talang på tv med mamma och pappa, mys typ .

SEN SÅ SKA JAG SLUTA ÄTA SWEETS & DRICKA LÄSKISHAR .
haha , tycker det är en bra tanke faktiskt? för jag mår bättre utan det ju. behöver inte sånt ju , ska inte äta det på halva sommaren typ utom på fredagar kan man äta lite, men i så fall natur godis . som jag äter idag. men orkar inte mer , det är för mycket. men asså känner att jag måste sluta äta massa söta saker .man blir beroende typ.


aja, kommer mer bilder från dagen senare , hjälpte mamma att laga mat.. stolt elr? JASOMFAN:$
sen så kommer lina kanske när jag har lov, asså nu innan sommarlovet, hihi yey! fett najs vi kmr ha de bäst asså, hon får inte få mig att börja röka, då kmr jag bli arg på henne ..haha , sen så kommer amanda i typ 2 veckor efter det, sen kmr andra också efter det . thats SO FUCKING NAJSIGT. haha . sen så finns de en snäll kille som heter christoffer , som ska sova här inte idag men snart . like him, han är min brur . puss hej .

XOXO , paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback