jag gillar gurkor !


hejsan svejsan , asså seriöst kolla gurkan  ? hahaha, jag drev med bilden men asså
jag var lite flummig , de ser ut som den , asså ja ni vet vad, mogen tjej här !
sen så drack jag den underbara drickan bredvid, riktigt gott asså.

nu så ska jag : kolla på tv, och plugga..
sen så ska jag : äta middag, & träna lite.
efter det ska jag : sova, duscha o sånt liknande !

Så är min kväll för idag ungefär. i alla fall så i skolan så hade jag typ håltimme hela dagen ,
så jag stack t centrum med bill, simon, och mattias som vände om sen , och moa
som också vände om tbx till skolan sen. och sen så kom typ sean,
johannes och mika & felixefter, haha . sen så slog jag in mikas huvud i skåpen,
han hade hjälm på . men han fick ont :/förlåt, hehe.. sen så typ satt jag vid
datorn me killarna och kollade runt lite på youtube.

sen så hatar jag att knyta mina skor, hatar det . dom bara öppnas hela tiden ju?
sen så typ, kom jag hem och ja . åt lunch, och kollade på tv en
stund och snackade me folk på msn.som jag gör nu ockå typ , men äter inte ,
SÅÅÅÅ.. det var nog typ allt i think..bloggar mer ikväll .
så hejdå killar , tjejer och alla andra saker därute på planeten som
har hittat till min lilla random blogg, puss hej.

xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback