I bet you wake up in the morning and kiss yourfelf..

imorgon ska jag ut och ''forska'' i naturen och , asså jag .. jag vill inte. HAHA, vi ska göra det hela dagen i skolan , asså vafan . VARFÖR? jag fucking bryr mig inte om små löv o myror? haha, har bättre för mig ju. I alla fall så ska det inte bli kul , sitter och lyssnar på musik och pillar på saker som är framför mig .

&&&, idag så var det varmt , jag märkte det typ . och hade damp i skolan , var så arg så jag nästan fucking grät, haha.. och de är inte kul , haha .skakade liksom så arg jag var , aja .. så kan de gå om man är paulina.

I bet you wake up in the morning and kiss yourfelf,
'cause I would , if I was you..
I bet you show up to the club and just dance with yourself,
'Cause I would , if I was you..

I bet you hop under the covers and play with yourself,
'Cause I would if I was you.. 
I bet you stand up in the mirror and just stare att yourself,
'Cause I would i I was you.. ;)







Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback