hmm.. trevlig bild? jarå


så går de när man har kompisar som inte har liv och ritar kukar på bilar  , haha ! 
turdag: Lördagen blir som du vill ha den. så blev det inte men jaja.
har inget att säga om dagen faktiskt, det är fint väder i alla fall.
ska börja fixa mig och åka vid kl 1 kanske , sen så är mamma och hämtar hunden
i dalarna, så hon kommer hem imorgon . är ganska ledsen just nu , haha..
inte för att mamma är borta, en annan sak , men nu så ska jag typ inte skriva
mera för jag orkar inte, är så trött , puss hej på er.

How deep do you want me to go?
Do you want me to speed it up, speed it up or go slow?
Start from the bed then we out here on the floor
Girl you're really in for a treat now, but don't fall in love
;)


Xoxo , paulina !



ANTONIA

sv; åhh tack :) din är också jättefin!

2011-05-07 | 10:16:57 | http://antoniajonssson.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback