hej, sha, tjenare, sho, hallå!

X_f7b0f37d_large

tog bara en fin bild jag hittade , haha! tyckte faktiskt om den , inte bara för kroppen asså, det lovar jag faktiskt, hihi. jaja, åt nyss en biff typ , haha tror jag.. aja i alla fall, så ska jag till skåne<3 på sommaren i kanske.. 2 veckor? till amanda eller lina, får se vad som blir bäst. fan va kul .. kommer vara som förr, bättre! HAHA. längtar. sen så kommer lina hit snart, amanda med ju.. de kan inte bli bättre , and that's true.. men kommer få träffa alla roliga i skåne ju. happy som faaaaaaaaaaaaaaaaan !

AJA, imorgon är det skola, fett med kul asså. fast nej , men endå.
& , tjej kroppar är mysiga. haha , men jaja som sagt . imorgon är det måndag , då ska jag ha so i skolan, bara så ni vet. det var viktigt att säga . haha, sen så ska man träffa louise på nästa lördag kanske, får se hur det blir ju. då är jag brunett, eller hoppas jag i alla fall, haha.. ska inte klippa mig bara färga. hoppas på att det blir bra.. om de inte blir det färgar jag om det på lovet,

dunkar musik nu , ska duscha om 5 min kanske, sen ska jag ut med hunden . sen ska jag kolla tv sen sova typ, haha.. om inget annat händer . puss hej!

xoxo, paulina !

en sak till.. ROMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH  :$

Your daddy must have been a drug dealer (why?)
I don't know, im just saying anything to get me up inside your throat
dunk dunk dunk HAHAHAH , puss hej



ida

är du lesbisk?

2011-05-22 | 19:56:34 |



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback