EN växt, EN djur ?


hej  , och asså naw , kolla så gullig min lilla vovve är  , hihih alban .
har tycker om den där ankan asså, fick den när jag var liten , sen har han hittat den
 och sover med den i i hallen ibland, haha , mys-pys . just nu lyssnar jag på talang
( föräldrarna kollar på det ) och jag sitter här uppe och skriver lite på ett papper.
i går på No lektionen så sa inga så typ ''inga = läraren i no''

-vad behöver EN växt?
- och vad behöver EN djur?

HAHAHHAHAHAAHAH, nu är de inte kul men seriöst, skrattade så mycket då så att
jag var tvungen att gå ut, ingen hörde typ att hon sa det, bara julia och jag shit asså , kul!
hon är en sköldpadda .. haha , skit likt asså , och hon är kär i sina katter .pratar om
inga, inte julia asså .

sen så idag så har jag varit hemma , orkade inte skola grät så mycket på morgonen .
låste in mig i rummet och la mig på golvet med täcket över och bara grät 
slutade inte heller, sen så snackade jag med mamma, så fick jag vara hemma.
 skrek att jag ville dö och massa,mår inte så jäääätte bra asså ,
började må såhär för typ .. 1 månad sen , lite till.
jaja men ska shoppa imorgon , måste det typ . ska köpa ett par skor från dinsko.

jag kommer må bra en dag i alla fall , det är bara att vänta och kämpa.

sitter och lyssnar på typ .. världens äckligaste FULASTE låt ever  :






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback