en vanlig dag , i think .

BTW , står inte rakt fram me huvudet , drf är håret på sidan , hahahah .
RANDOM BILD OM JAG FÅR SÄGA ,oj jag hade caps på orkar inte ta bort de ja
skrev hahahaha , ser ut som ett fetto på bilden för koftan hade typ böjt sig på nått cp
sätt elr nått , aja skit samma, omg sen så ba händer håret ner där på sidan ..
today så har jag varit in tha school. det var inte så kul , helt okej kanske?
jag har inte haft på den där koftan innan ens, höhö.

visst så är jag snäll o räcker fuck you på bilden me? hihi. bad girl ;)
det va typ kallt ute , trevlans , omg de sa jag typ för ett år sen sist!
TREVLANS VÄDER DET VAR IDAG DÅ ,

just nu : sitter och glor på dator skärmen och skriver .
om 1 timme : äter kanske och chillarja0 !
om 3 timmar : KOLLAR PÅ JERSY SHORE BITCH <3
''tror de är om 3 timmar if ..''

pappa gav mig ett påskägg idag .. pappa , lite sent pappa lilla?
puss hej ,

xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback