en dag till i skolan !


shobre, kollar på 2 och en halv män , och mina revbengör fett ont, inte bra de asså. men i alla fall så kollar lina på tiden o flyg när hon kan komma hit , helt glad. kommer nog ta en massa bilder med henne . kommer vara najs de, sen så är det sista dagen i skolan imorgon , sen så äre lov och typ sen på onsdag kommer mina terapeuter hem till mig för att kolla hur jag bor, och sen så vet jag inte vad som kommer hända. men aja nu så ska jag chilla lite till, är jätte trött . sen så ska jag sova , hihi. tror jag i alla fall.

Skolan var också het okej faktiskt . så det är så. haha , asså fan va skönt med ledighet nu ! ;)
juste, mitt självförtroende har blivit bättre ! glad .

sharåååååååååå .






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback