baby, i just wanna say , hej hej !



ASSÅ NU ÄR DET SÅ HÄR , jag har redan dom stringen hemma. men ..
man fick liksom 3 st par för 149 på gina , så varför inte köpa fler par?
finns ju olika färger och välja på , sen bh'ar som passar till det .

jag gillar att ha string för det är skönt och sen om man har tights eller leggings
så ser man inte några jävla kanter av trosorna , hahaha . DÄRFÖR mina kära vänner
andvänder jag string , och vanliga spets med såklart..

MEN, på lördad ska jag bara köpa sminket från kicks , inte stringen ju!
ska ju träffa mr.S , hahah. jag är trött asså , inte så bra att blogga nu kanske?
AJA, C YOU LATER ALIGATOR ,eller hur fan man stavar de.
puss hej ,

Xoxo, paulina !






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback