aj mina revben ..



två bilder från helgen  , haha . asså bilden underst är typ .. nått som smakade citron så var det hallon på det, gjorde det hemma .. asså de låter sjukt äckligt , men de var gött , haha. sen så har jag varit i skolan idag och typ inte gjort så mycket, haha .. haft 3 lektioner typ


& , jag har brytit 1 eller 2 revben, läskiiiiigt HAHA , uschigt .. mitt konstiga ord . asså är typ rädd för att röra mig mkt nu , tänk om nått skit läskigt händer me revbenen? haha ..
och , jag ska bli brunett snart. böev inte igår .. för mamma sa fel till mig, och de var ju inte alls bra asså, hihi. men aja sen så ska jag dra och äta snart och sen blire plugga eller nått.. nej skoja , vafan ska jag plugga(?)AHHAHA , ingen aning asså , men aja. är fett rädd över revbenen :(
HAHAHA, aja puss hej .

xoxo , paulina !

och asså.. REGGAE<3






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback