Kissie, opereras?




Jaha, nu så ska hon operera om brösten IGEN? Får se vad det blir av de nu då , hoppas dom inte ser ut som två olika bollar som inte ens har samma storlek igen. Haha, men seriöst ja fattar inte varför hon ens gjorde förstorningen? Det är sjukt onödigt , Visst man vill vara nöjd med sig själv och så ,
men vafan kommer sen?  hon kommer säkert också göra en fettsugning och bli mer smal är vad hon är nu. hon är redan skit smal och hon snackar om massa kalorier 24/7? Hon äter barnmat också..  tid att växa upp lilla

fejkaktiga alexandra?Bara för det är så att hon vill vara pinn smal och ha över stora bröst, och fejkade läppar så får hon blogg läsare.. VARFÖR INTE BARA GÖRA NÅGOT BRA I LIVET..

istället för att svälta sig och blogga, och äta barn mat och sola varje dag och operera sig hela tiden , varför inte bara vara sig själv ? Det är faktiskt riktigt patetiskt om man tänker efter.. Hon behöver skaffa hjälp, snart kommer hon dö av hunger .
Puss hej,


Xoxo, paulina !
BILDENS KÄLLA.



REBECCA

sv: va? haha har ingen aning, har aldrig läst hennes blogg. vet bara att de flesta pratar skit om henne, så fråga inte mig :=

2011-03-17 | 21:42:46 | http://magicstory.blogg.se/
Nicklas

Jag tycker det är bra att hon opererar sig, gillar man inte sig själv så är det väl klart att man ska göra något åt det, jag menar det är bara upp till en själv, alla andra ska igentligen skita i det :)

2011-03-17 | 21:49:35 | http://fejkadblond.blogg.se/
Mysan

Sv: Nja hon får väl göra som hon vill, men jag håller ändå me dej det är ganska överdrivet nu me barnmat osv. Hur får man den idén, hon ser ju bara onormalt smal ut! Men som sagt hennes val :)

2011-03-18 | 16:08:06 | http://braigatips.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback