Växtvärk + godmorgon

Vaknade nyss och har ätit och nu är jag över trött igen , har ju inget speciellt att skriva kanske men jag ska dra och få nya mediciner, de är sånna andra inte mina ''glad'' mediciner , utan en annan som jag måste ta varje dag . jag ska typ få en starkare typ av den för jag har varit yr o så under senaste tiden.. det är typ över stökigt i mitt rum idag asså.. och juste imorgon ska jag gå och bara i älta , haha . så när ja kmr hem kan jag skriva om det lite .
yes.. sååå , vi hörs senare idag typ , puss hej .

& ASSÅ FAN  , min växtvärk har hållt på i 1 natt + mer..



sara

svar: tack!



jaa, men jag tycker det är suuperbra att du vågar stå för vem du är! och de som tycker att du skulle vara äcklig eller så, då får väl de skylla sig själva.

2011-06-16 | 14:43:15 | http://elefantskiit.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback