Vatten melon jao?

vacker tjej , haha . gillade bilden , vet inte varför men aja just nu så lyssnar jag på musik och ler som en idiot och älskar livet typ , haha asså jag mår skit endå men de funkar . åt nyss vatten melon bara för det är så gott o rött, haha? jaja, nu så ska jag ner och mysa me mamma vid tvn och njuta av stunden haha  , bara för jag älskar henne och de är så gulligt , sen så har dagen varit lite bra och dålig faktiskt, men jag överlevde i alla fall , bra det . och nu kan jag inte sluta vänta på lördagen att den ska komma.. haha. sen så finns de en kille som får mig att må som bäst .. han är underbar, haha .. älskar dig . aja puss hej vi hörs imorgon eller kl 4 på morgonen som vanligt! hahaha . puss hej :)
musken får en på bra tankar ibland.

So how come when I reach out my finger
It feels like more than distance between us..


Anonym

Ja visst var dom fina till sommaren;D

2011-06-13 | 11:46:57 | http://priyan.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback