snart shopping med bästa efterblivna killen.

SHA , nu ska jag börja fixa mig sen så ska jag åka iväg och shoppa med P. efter det så får jag se vad jag hittar på . men i alla fall så kommer lina hit imorgon mysigt. hihihi ;) sen så kommer vi ha så jävla kul asså. kommer nog bara blogga innan jag åker ut till stan med henne eller vart vi ska och när jag kommer hem om jag orkar.

asså jag skulle ju färga håret imorgon men jag vågar inte.. tänk om de blir värre en nu liksom? jag färgar på sommarlovet i stället. asså jag är inte alls shopping sugen , men jag måste leta kläder till skolavslutningen.. sen så måste jag köpa ett puder med , haha  och lite till kanske. och imorgon när lina kommer så ska vi nog KANSKE dra ut , men om hon inte orkar stannar vi hemma för hon ska ju flyga hit o kommer på kvällen o då kan hon ju va ganska trött efter resan . Men vi får se!

JAJA, nu så måste jag fixa mig . stressad , haha puss hej cp ungar.
patrik kallar mig mongolid .. aja hejdå hah ;o






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback