Smink.. smink .. yey



Haha, helt onödigt inlägg , men det här sminket andvänder jag typ på morgonen , till & med lite till .. blandar & så vetu. haha . jaja nu ska jag duscha och sen blir det att typ nörda lite vid datorn eller kolla film och sova i soffan, haha .. brukar somna typ ibland, hihi. & jag har tänkt.. jag måste sluta köpa GRÅA koftor.. hahaha beroende av de . HAHA omg , en gång när jag kollade på film och camade med en kompis på msn så somnade jag.. hon hade tagit massa bilder , inte kul alls asså..

& en gång innan jag skulle flytta så ville jag & lina göra en hel rolig sak så vi klädde ut oss och stoppade typ kuddar under byxorna vid rumpan o hade cykel hjälm på oss och solbrillor, och sånna rutiga fula gammla byxor och kavaj typ . och vi var helt nyvakna.. så filmade jag allt . så stog vi vid vägen o dansade HAHAHAHA har säkert skrivit om de innan , men seriöst .. så jävla omogna & roliga man kan vara när man ba vill .. haha saknar sånt asså JAJAA... nus ka jag inte babbla om ointressanta saker fan? puss hej hörs imorgon typ .

& juste , jag har strulat me typ alla mina tjej kompisar :o utom typ ..2 hahah



Mia

Nej tyvärr inte utan den har en tjej som heter kim gjort, www.tantkim.blogg.se Är jättenöjd hon är så duktig tycker jag

2011-06-16 | 11:01:44 | http://fredthevov.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

nope icke, den som gjort designen står till höger i min blogg..=)

2011-06-16 | 14:17:23 | http://hummingbird.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback