Sluta tro massa om mig okej ?

fan va sexig då , hahaha . nej men jaja , nu så lyssnar man på musik ( inte den som är i videon HAH ) utan en annan med chris brown . ska snart sova för mamma vill att jag ska börja vakna klockan 11 istället för halv 2 och så .. inte snällt av henne , haha .. jag har ju fan lov mammi? haha , nu lyssnar jag på Välkommen in  , med veronica maggio hihi. så det är faktiskt jätte bra det , jag är över glad och trött just nu vill ställa mig upp och hoppa bara HAHA , men jag är för trött !


& juste en sak jag vill ta upp här med . att om jag träffar nån ny kille/tjej kompis tror alla att jag snuskar o massa med den personen för att få ha kvar sen som vän , asså seriöst det är så patetiskt .. jag hatar när folk tror en massa om mig, jag är inte sån ens .. aja puss hej hörs imorgon .






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback