PRO-teman?

de har ju kommit sånna hära pro-teman fattar inget dom ser iaf inte fina ut typ..ser tråkiga ut fan.
aja ska berätta en liten .. tragisk sak , förra sommaren när ja var hemma hos mammas kompis tina , så var vi ute på landet i deras sommar stuga eller nått, så bor det en kille där i huset bredvid som har föräldrar som dricker/bråkar/slåss.. och mamman hade stroke innan , och sen så kom han där lilla killen Antonio heter han , och grät och sa att hans pappa inte vill vara med han och att hans pappa låser in han & slår han.. & antonio har adhd och är riktigt smart hans iq var på 140 tror ja , haha . han är 5 år  . iaf så grät han som fan så började jag gråta med. asså jag kan inte fatta hur föräldrar kan göra så? jag ville fan gå dit och skjuta dom och ta hem Antonio.. stackars unge asså .
& han brukar komma hem till tina och dom för att lasse ( tinas man ) är som en pappa åt han , det är bra . och han är ju välkommen dit med . men jag tkr han behöver en extra familj typ ..





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback