Peacefan

reggea är typ de bästa som finns att chilla till och att bara lyssna på , man ba sitter och njuter av musiken och glömmer all skit fan , DET ÄR CHILL. kom hem för kanske 40 minuter sen , då åt jag lite. Nu sitter jag och lyssnar på en ganska dålig låt , men aja . den duger antagligen haha. och jag ska inte äta godis på 1 vecka eller 2 nu igen för ja är bäst, juste cigg borde inte lukta .. eller hur? mamma ba : hur mkt rökte du paulina? jag har inte rökt .. lovar på mitt liv fan , haha . & bananer är gula. imorgon är det måndag . Idag måste jag lägga mig innan kl 3 . haha , annars äre skit ljust o jag får damp då . Elvis sa att han skulle bli smal , sen när jag gick in på fb så äre första jag ser en bild på han med godis i handen ? HAHAHAH han är redan smal tycker jag. sen så har jag typ skrattat så jävla mycket i stan idag hahaha . JAJA, nu så ska jag kissa .. haha , jag kan inte hålla mig längre, peace.
det ända jag gillar är beatet (?), asså musiken .. inte de dom sjunger HAHAHA , asså de dom sjunger är ju okej ofc!





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback