Omg, jag vill ha något av rummen !

 

seriöst , så här skulle jag fan vilja ha mitt sovrum. Så jävla mysigt asså , tänk om nån typ har så hemma , fan va tur den personen har då , haha. Jaja, nyss så vaknade jag själv faktiskt , somnade vid halv 5.. sen när jag vaknade var det runt 30 grader i mitt rum tror jag , jag var på så dåligt humör så jag dampade på mamma när hon frågade om jag skulle äta hahaha, stackars mamma. älskar dig mammi , hihi !

Nu så ska jag typ kolla tv, och sen så ska jag ut ett tag och chilla bara, & KOLLA! nu hittade jag några rum till som var helt jävla fantastiska haha .

tänk att vakna vid havet liksom , och mysa där i sängen fan va skönt , haha. asså jag har blivit galen ju, kollar på massa rum på internet? haha stackars mig, jaja . nu är jag kär i dom här rummen .. puss hej , hörs senare



Amanda

Vore inte helt fel att vakna upp till den där utsikten! :)

2011-06-15 | 21:34:50 | http://saraamandalantz.blogg.se/
Amanda

Vore inte helt fel att vakna upp till den där utsikten! :)

2011-06-15 | 21:35:03 | http://saraamandalantz.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback