Om imorgon dagen

ska duscha nu , och sen typ sova, ska vakna klockan 8 imorgon ska iväg till skolan och hämta sommarläxor och sen så ska jag till bup och snacka, sen ska jag dra och shoppa lite grejer, jag inte alls mycket mer att skriva utom att jag är varm just nu, haha . juste jag ska lägga ut en bild på melonen jag åt innan. jag åt en halv melon asså en skit stor vattenmelon , hahaha jag tycker det är mycket faktiskt.. jag är sugen på fetsis , haha den blåa typ ,har inte smakat ännu.. ska göras snart , typ till helgen antagligen. ajaaaa.. sitter och kollar på mig sj och ser mina underkläder o tänker faktiskt : rosa spets är sexigt. HAHA,  aja puss hej vi hörs senare ;)


johannaaaa

Älskar din blogg! Läser den nästan hela tiden! En grej jag undrat länge baar är hur gammal är du ? :p <3 Ha det såå bar kraam <3

2011-06-15 | 10:13:26 | http://johannafrank.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback