Ny design , inte den finaste .. men ändå !

Jag höll på med en egen först , men sen insåg jag att jag inte har tid efter typ några dagar. så jag tog den hära , och är ganska nöjd, haha eller asså den funkar ju , kollar på Criminal minds, ganska najs de . & nyss så åt jag glass, bara lite faktiskt. haha, sen så har jag bara chillat och lekt me min hott dog ( min vovve ) HAHA, sen så nu bara väntar jag på att reklamen ska ta slut , tar en evighet fan.. jobbigt? JA FAKTISKT.. helt onödigt me reklam fan. Snart ska jag duscha och smörja in mig med baby olja<3 Sen så ska jag typ sova eller sitta vid datorn/tv. Men asså jag vill ha en annan design , men byter efter sommaren tror jag , kanske lite innan, får se sen ju. En galning smsar mig hela tiden .. sjukt jobbigt det med, aja nu börjar Criminal minds. pus hej , vi hörs  imorgon typ.
TAKE CARE .
kyss .


Rebecka

Fin blogg :) Jag har lånat din design, jättevacker! <3

2011-06-09 | 21:57:43 | http://bebsbomb.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback