Nya coca colan!

Nu så har jag varit ute typ hela dagen faktiskt, typ hällt vatten över mig 100 gånger .. man ska inte ha vit tröja när man gör de kom ja på .. haha så har bytit om nu , och så ska jag grilla biffar haha, sen så ska jag fixa sallad och det också såklart. Jag har typ huvudvärk.. vet inte varför, eller jo kanske för det är 35 grader? fyfan .. äckel väder. 25 räcker ju faktiskt , haha. sen så shoppade jag inte heller idag . jag pallade inte när det var sånt här väder , även om jag inte gillar värmen så är jag hellre ute näre är fint än inne o shoppar faktiskt. & här är den nya coca colan , skit god asså . asså den är mörkade en vad den är på bilden , haha . pöva den fan , skit gott. aja , nu ska jag börja fixa biffarna och det så hörs vi senare , puss hej & på onsdag kväll ska jag och patrik bada i Ältasjön på kvällen, hahaha . mitt i skogen , fan va läskigt . det finns ålar där .. han kmr skrämma mig den idioten.. jaja , puss hej vi hörs senare ikväll i think , and i am trött right now , men i have to make some mat ofc! ;)





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback