Mina sommar läxor + dagen.


asså de på bilen är inte alla läxorna.. 2 sidor till ofc.

Såja , kom nyss hem köpte 2 par örhängen, 4 armband. en bekini, underkläder , 2 tröjor och en grå kofta.. haha ovanligt , men den var typ asså den var skit mjuk o skön älskade den , haha . sen så åt jag kina mat typ , och sen så har jag skrattat så jag har ont i magen , haha gulligt ju. men så äre när man har sjukt bra humor ;) haha, nej skojade men asså det var typ massa kul som hände där iaf , jag gick in i en glasvägg ( det var faktiskt inte meningen.. ) kollade på en annan sak så ah .. gick det lite fel ! haha . sen så var det en sjukt het tjej i en kassa som jag kollade på .. hoppas hon inte märkte fan.

sen så när jag provade massa kläder så sa patrik hela tiden typ : äru klar elr? klar nu? klar?  så trodde jag bara det var han & jag där i typ omklädnings rummet för de skulle snart stänga, så stack jag ut över kroppen & skrek nej . så satt de sånna muslim tanter som bara sa nått typ på arabiska o blev skit arga.. sen vare en tjej som ''pratade'' i tele så ringde mobilen HAHAHAHAHAHAH .. det var typ äkta fail , men hon var ju typ 11 men ändå? så kan de gå asså. aja puss hej sötis :)



Amanda

Sv: eller hur! :) Har fått den på hjärnan! Kan inte sluta lyssna! :) Bara bra med mig! Hur är det själv? :)

2011-06-15 | 21:31:00 | http://saraamandalantz.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback