Kom nyss hem , trevligt hihi.

hejsan svejsan , HAHAHA. kom hem från stan nyss , det var mysigt faktiskt och kul såklart. JÄVLIGT VARMT , liksom man typ dog, fyfan hatar sån här värme. vi tänkte dra o bada men sen kom vi på att vi inte har badkläder med oss så sa han att vi skulle köpa, haha . men sen så kom vi fram till att man kan ju ta de en annan gång , smart va? Så det blir nån gång nästa vecka i think . Sitter och lyssar på The show goes on , HAHAH.. jaja , måste fixa min bh , satt den fel innan, asså bh bandet där bak har cpat sig .. och de är inte skönt ju.. hihi. Ska typ chilla som fan nu är helt slut efter dagen i värmen.
&&& , en kille tror jag har snopp nu för jag sa de HAHAHA , jag skojade me han ju .. fan då. random? hihihi ja , imorgon ska jag inte t grönan orkar inte, ska shoppa istället, SEN dra till grönan nästa vecka nån gång. och jag
gillar potatis och körv. för det är jätte gott och liksom, så äre bara? mihihihihi. körv..
Jag åt hamburgare idag också , gott var det. sen drack jag äcklig öl.. HAHA . fyfan seriöst den ölen var det värsta jag har smakat. never again.. i hope ! Mihihihi , nu ska jag kolla tv och typ . sen ska jag chilla mera! att kolla på tv är att chilla ju .. hmmm, aja . jag är glad & nu är jag körv sugen ( sån man SKA äta, o grilla ) HAHA . det är faktiskt så? OKEJ? OKEJ? okej bra.
aja pöss x10000 & KRAM , hörs ikv ;)
och det här funkar till ALLT , ALLT ASSÅ!? hihihi..  :





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback