kbry idi HAHAHAHA




tjabba tjena  hallå vi säger såååååååååå  , haha.  jaja, idag så kommr lina hit asså kl 16.35 TYP klockn 5 , haha . sen så ska jag snart börja fixa mig , för jag ska åka o till flygplatsen klockan 3 och möta linis , hihi. sen så ska vi nog kanske bara chilla ikväll och kolla film och mysa i soffan . sen imorgon drar vi iväg på kvällen eler vid kl 3-4 kanske, får se sen hur lata vi är haha. sen så typ äre 26 grader ute .. yey? NEJ FAN  HATAR VÄRME. så jävla äckligt usch , man blir för varm o så måste man gå in o ba blääää.. hatar det , haha. lagom varmt/kallt är bra . asså mellan typ , då äre najs ju!

och kolla så många clip saker , haha .. flmer asså . jävlar . de är typ ganska mkt , det är mer också i andra mappar. hihi , opps . jag är jätte sugen på att suga av en is glass just nu .. haha mumms ;) men seriöst skulle vara så gott o kallt o ba rawr likzom. höhö , men asså nu ska jag nog börja sminka mig och platta mitt vågia hår .. blä , hatar det .. haha , duschade innan ju , då blir håret cp fan .

igår åt jag en möglig jordgubbe, så jävla gott * host * HAHA .. fuck heller , de var bläigt.. JAJA , nu ska jag dra då .. hejdååååå , byeee . CYAAAAAAAAAA .

p som i paprika, paulina, pung, penis, potatis, pillesnopp, pelle, peter,påhittadesmåaraber. hejdå:)






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback