Jalla habibi ? .. typ

asså jag vet inte varför eller så men den här tjejen på bilden är sjukt het .. och ser helt typ mystik ut HAHA.. sen så ser hon så liten o mysig ut också, hihi. just nu så är jag stressad för jag ska dra ner och kolla på tv det är reklam .. sååå , skriver lite snabbt typ att idag har jag inte gjort ett skit & det ska regna på fredag & lördag.. that sucks? aja , nu så ska jag dra ner och göra min speciella dricka jag & elina kom på i 4an !
man typ tar loka vatten , sen häller man in massa bär och dricker.. HAHA , smaka förfan .. jätte gott säger jag bara , mihih.. aja puss hej vi hörs senare.


Steffie

Hej!

Skulle du vilja vara jättesnäll och rösta på min klänning här:

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KNTLFR2XWorTA1guZLqTmVvbvplJqxi1A3AEHzbcdGte6NOUW3l7

Helst 5 stjärnor hehe..

Om du skriver en kommentar på min blogg att du röstat så får du en länk när tävlingen är slut!

TACK PÅ FÖRHAND! :)

2011-06-22 | 11:23:46 | http://steffie.webblogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback