Jag är lesbisk .. eller?

asså jag har tänkt på det här länge och känt det här länge . jag har alltid varit mer typ känsligt dragen mot tjejer än mot killar, och jag har nog typ fattat att jag är lesbisk nu , och jag har känt så ett tag faktiskt .. jag avgudar typ tjej kroppen , haha .. liksom höfterna, brösten, läpparna, benen, fötterna, håret, ansiktsformen, näsan, ögona, ögonbrynen, ALLT asså .. haha . så nu ska jag leta tjej istället för kille, och se hur det blir . känner att det kan bli bättre faktiskt , min mamma kommer förstå mig om jag berättar sen . hon är bäst liksom , haha ! nej men hon fattar mig typ , hon vet att jag är lesbisk typ . vill inte berätta hur men jag vet det, jaja nu ska jag dra ner och mysa i soffan. puss hej.


linn

jag blev inte sur gumman :) kolla min blogg hur mycket du vill .

2011-06-12 | 22:43:45 | http://baralinzi.blogg.se/
Anonym

jo då. men jag tycker inte vi ska ha kontakt , för det skulle inte dirket vara rätt om du förstår.

2011-06-12 | 22:58:34 |
sara

vad modig du är som vågar skriva ut det! de flesta som är lesbisk eller så brukar ju hålla tyst om det.

2011-06-16 | 13:53:42 | http://elefantskiit.blogg.se/
victoria

jag tycker också att det är riktigt modigt!

2011-06-16 | 23:56:27 |



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback