Inget bad dårå.. get over it paulina.



här är en bild från igår på typ örhängena & ett par av stringen , asså hittade den i kameran  o nu pallar jag inte lägga upp de jag köpte och ta bild så haha den får duga faktiskt. juste, jag skulle j bada men de gick inte , haha vi typ satt bara där och doppade fötterna och tog det lungt . sen gick vi och satt oss på typ va heter de , sten klippa? haha vid vattnet och pratade och drack cola . det var kul det, önskade endå att jag skulle vågat bada, haha . jag tänkte men sen så ba ville jag inte , jaja .  nu sitter jag här kom nyss hem typ . och när jag åkte buss till älta vare en tjej som var runt 15 så satt jag och flirtade mot henne , hon gjorde de tbx typ hela tiden . hon var ensm asså , patrik ba : paulina.. flirta då .. hahahah, så jag gjorde det ju . hon hade sån där ögonbryns piercing , as söt var hon . brunett med , hihi like it & naturlig också , sknar ju henne .. hihi  och juste jag har tänkt hur ska man visa att man är lebb typ? haha . som killar som är gay kan ju visa de med sin klädstil & prat sätt typ , men hur ska tjejer göra liksom ..

& juste , jag sitter och skriver i mitt nya block typ om jag köpte för nån vecka sen , hihi . skriver massa texter . det är kul det, men nu ska jag inte skriva så jävla mkt mer typ..  men dagen var najs & allt var kul o bra. puss hej C ya later .

Cuz we just having sex , im gonna get you wet. We gonna make love tonight. kissig all over your body baby ..






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback