Hur ska jag få reda på om nån är bi elr lebb? haha


okej , samma bild igen som för nån månad sen , aja de gör nog inget endå .  nu så ska jag typ fixa mig kanske och dra iväg & röra på mig lite, vet inte riktigt vart jag ska åka ännu kanske typ täby eller nått. vill köpa något . sen så fyller en snäll liten pojk år om några dagar , hihi . juste sen så tvngar mamma mig att städa mitt rum fören ''kompis'' ska komma hit , VARFÖR SKA JAG GÖRA DET IDAG? fattar inte,  haha.. dumma mamma typ , nej men hon är fett snäll haha, det är bra att veta de .

& en jobbig sak med att gilla tjejer är att man vet inte vem som ä bi/lebb. man kan liksom inte gå till nån i verkligheten och bara hej , är du lebb eller bi typ? för de är ju lite cp typ.. men mn kan ju fråga om nummer & bli vänner haha och kanske så kommer de fram att hon är bi/lebb sen , smart jag är !

mitt rum ser ut som typ.. ingen aning men de är sjukt jävla stökigt här inne kläder på golvet, bordet fullt me saker .. de är inte najs alls faktiskt. men jag ska klä på mig nu och sen ska jag fixa mig kanske om jag orkar . kanske bara plattar håret & drar , hihi. är lat typ idag. som vanlig.. jaja , puss hej hörs senare :)






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback