hula bandula HAHA



ASSÅ OMG , lina o jag måste sluta äta godis nu ju . HAHAHA bläe , men iaf så var vi i stan en liten stund så köpte jag smink ( SUPRISE? ) naj , men iaf .. haha , sen så åt vi på BK.. så nyttigt. men jag tog ba en cola .

bananaaanaaa, omg dom säger de i en låt som lina spelar..nu säger dom pussy? rawriiii . haha, sen så typ när jag o lina skulle hem så hoppade vi på rätt tåg o ja ba : DE ÄR FEL så hoppade vi av på helt cp ställe .. HAHA , men de var ju rätt tåg. jaja, men sen så kom vi hem men innan de så köpte vi godiset o det , haha. såg viggo då med på ica, haha !

OMG JAG SÅG GURKAN I STAN . han fikade .

& jag är känd som den bisexuella.. shiet konstigt alla ba vet de , höhö aja . nu så ska jag chilla o sen skriver ja mer ikv puss hej (: 

hula bandula haru sett min kula? HAHAHAHA min pappa sa så .. han menade sin mage , men jag misstolkade de . najs .. nej, bye






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback