Het kille ?JAA




Hejsan , asså nu ska jag faktiskt ta och byta design till sommaren , tror jag är klar om 1-2 månader .  kanske lite tidigare, men i dag så har jag snackat med mina terapeuter . och , sen så har jag varit ute en stund , sen har jag sovit med min hund, haha . han somnade med mig i min säng, höll typ om han , fett mysig hund.

asså , jag tänkte ha ljusa färger i designen som jag ska fixa snart, ska börja nu eller ikväll. najs, eller hur? och , imorgon är det torsdag då ska jag typ dra till stan och träffa P, sen så ska jag hem och äta och in på msn o snacka med P och andra, haha,  som vanligt typ.

haha innan så kom de en as het kille o kom med 2 paket som var till min pappa, asså omg han va fett sexig. men i alla fall så skulle jag skriva under på en sån jävla maskin typ? jag kunnde inte de  ju. jag bara : öhm, kan jag göra ett sträck? HHAHAHA han bara : jadå ! o sen så sa jag mitt efternamn, fan va het han va .. ååh ! han måste komma tbx hit, hihi. men omg, han var säkert bög bara för de , MAHAHAH!

( har inget emot homsexuella ! )


och sen så har jag gjort en lista med 20 saker jag har problem med, hihi . men den är privat ! så fuck you . sitter och läser amiofsweden ( horanofsweden's ) blogg , älskar att se henne skämma ut sig , hihi :)






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback