Hade en blogg paus ett litet tag.

vackert? ...
Såja , hoppas ni hade en bra midsommar. själv hade jag en helt okej faktiskt. asså jag har inte så mycket att skriva eller så utom att jag kollade nyss på skins och nu kollat jag på kanal 6, sen på torsdag åker jag till findland ( jag är ju halvfinsk) och imorgon blir det shopping med mamma, hon betalar liksom.. haha , sen så gillar jag att umgås med henne , hihi sött va?
aja jag ska flytta till usa när jag är vuxen & har pengar.. haha , jag ska bo i ett vitt stort hus, med stor trädgård.. med ett speciellt grill ställe .. och en pool & en bubbel pool bredvid med lampor i som lysser på natten.. sen ska man kunna ha musik med.. sen ska jag ha ett riktigt mysigt sovrum.. haha , med en underbart mjuk bekväm säng och en öppen spis framför och en walk in garderob , som är större än den jag har hemma nu.. den här duger inte alls, haha .. sen där inne ska det vara fräscht man ska liksom kunna gå runt där.. haha, sen det viktigaste är ett stort kök.. haha , det ska också vara fräscht och så, sen badrummet där uppe ska vara stort .. med en jätte stor dusch som man kan gå i och vara 2 i så klart om inte fler? och sen ska det vara ett stort badkar där inne med.. ett mysigt , hihi. sen ska allt bara vara mysigt och så, haha .. så ska det vara liksom? sen ska jag ha 2-3 hundar.. HAHA , ett måste..
sen så ska jag bo där med min kille/tjej , och ha det mysigt o så varje dag, haha. JUSTE , där ska finnas ett gym så klart. haha , nu är jag klar men hoppas det blir så , det är verkligen vad jag vill..  viljat det sen typ .. 4 månader eller 3 tbx. kommer ihåg kvällen jag kom på att jag ville ha de så , haha. blev helt hyper glad när jag tänkte på de.. var så lycklig. saknar det .  sen ska jag ha en hummer.. ( bil ) måste det FAKTISKT.
aja , puss hej ha det bra !


linh to phuong

- vad menar du? :)

2011-06-27 | 18:59:28 | http://madebylinh.blogg.se/
Madde

sv: Tack din med :)

2011-06-27 | 19:14:09 | http://mezos.blogg.se/
Anonym

Hejsan!

ska vi hjälpa varandra?

Du röstar på mitt bidrag på facebook, och jag röstar på din klänning?:)



Ja har 2 datorer + 1 mobil = 15p per klänning :)



Gå in på http://jagtester.blogg.se och läs



Hoppas vi kan hjälpa varandra! :)

2011-06-27 | 20:19:35 |
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: TACK!:D



Allt bra??

KRAM

2011-06-27 | 20:39:10 | http://nexttotheblueeyes.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback