grönan ,hahaha.




igår så var jag och lina på grönan , så typ vare fett najs. men nu har jag börjat hata det där jävla pirret man får i magen .. hahaha, fyfan . sen så vare sjukt mycket köer.. inte bra de, sen så åkte man kärlekstunnel saken haha :$  asså , jag kännde han som jag åkte den med , eller han bor iaf här var ja bor typ. många som jag känner känner han iaf .. pinsamt ju , hahaha . jaja, gjort är gjort. sen så typ var vi där en tid, o det var för varmt typ .. haha , sen när dom hade stängt så vare typ inget folk där nån mer, ( asså utanför grönan ) så kom en man o höll i en peng ( trodde jag ) så kollade han på mig o kom fram till mig, HAHAHA så trodde jag att han skulle köpa mig eller så , asså ville köpa mig ! så jag ba fick panik så sen skrek han : taxiiiii. jag ba .. paulina, du är en idiot .. HAH..

justeee, innan grönan skulle stänga helt så köpte ja och lina godis , haha . för vi skulle feta oss och kolla film , men vi somnade ist vid tvn. haha , ojdå hihi .

och nu idag vet jag inte vad jag ska göra ídag , vi kommer nog på något. haha  och jag kan inte fatta hur jag kan vara vaken nu när jag somnade för nån timme sen .. haha, jag bara vaknade ju. jaja, puss haj höhö.


cya typ ;)






Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback