Fixning/iväg.

shaaaaaa, nu har jag ätit . och kollat på tv och chillat. nu måste jag platta håret snabbt och fixa mig lite för jag ska fra iväg till stan och träffa patrik och hans kompis tror jag det var, haha . asså omg, jag orkar inte åka tåg o massa , men om jag inte gör de nu så kmr patrik hit säger han så jag måste jalla mig HAHA. han är inte snaggad längre.. thats not good , tkr jag inte iaf . ska snagga han ba för de . HAHAAHA , omg . aja nu måste jag klä på mig , elr måste jag? ;) HAHAHAHAH . kläderna kmr ju endå inte va på länge t efter jag åkt dit . helt onödigt att klä på mig..nej skojade bara .
puss hej eran små albaner . hörs när ja kmr hem .
PATRIK PATTE HAHAHAHAHAH AAAAAAAAAAW





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback