Beställt saker!

 

precis beställt en topp + massa accessoarer från H&M och städat lite in my room.  & juste , ni vet den dära amiofsweden.. HAHAHAHA, asså jag kan inte låta bli att skratta när jag kollar på den HÄRA '' FIXA HÅRET VIDEON'' , liksom vafan .. var hon seriös? eller skojade hon.. hennes röst låter hems också.. ha , she made my day typ.. aja, nu tänkte jag bra typ.. chilla och kolla tv nu kommer sveriges äckligaste fjortis video inlägg jag kollat på ever.. :

 

 

 




anna

sv: tack dsm :D!



hahahah ja dör när jag ser dom här videorna speciellt den första och den andra, man kan ju undra om dom blev tappade i golvet när dom var små >,<



hur är de då :D?

2011-06-29 | 15:44:41 | http://annamarialarssson.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback