Åh, perfekt att lösa en bok nu? fast nej...

Satt nyss och läste en bok , men nu vill jag ha vatten melon .. asså om nån tycker den här bilden ser äcklig ut typ har dom seriösa problem. nu är min lilla vovve i mitt rum. nu är han i mitt knä asså shit vad gott han luktar . han är ny badad typ , haha han har shampoo o så . ska nog dra ut med han en snabis snart och duscha sen.. sen fyller 2 killar år idag så GRATTIS till dom liksom hihi.  sen nu har min voff voff somnat i mitt knä , haha.. aw , fan va söt han är. älskar han så mkt ,
jag tår inte kokos kom jag på igår natt.. haha bara så ni vet liksom ! för de är äkta bra fakta u know. Aja ska väll typ äta nu då , puss hej . hörs senare


linh to phuong

- kom inte ihåg hela namnet men gå in på dafont.com och sök på "apple" det kommer säkert upp :D kram!

2011-06-20 | 19:53:56 | http://madebylinh.blogg.se/
Linh phan

gillar bilden :)

2011-06-23 | 21:18:26 | http://lingliiing.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback