Xperia X10 mini pro.

omg , kollade nyss genom bilderna från finland .. så tråkiga så skit i dom hahaha . iaf idag köpte jag ny mobil . jag ville fan ha den här , även om den är inte så ny och så bäst . men pappa sa iphone , asså att jag skulle ha den iphope 4 typ , NEVER FYFAN. haha , sånna laggar och massa bara .. så nej tack . ville ha en mindre och den här är fan perfekt för mig!  sen ska jag snart typ planera lite läxor.. sen ska amanda komma hit snart på lovet . inte idag eller så men sen . perfekt fan . vi ska träffa hennes kompisar typ , och sen ska vi hitta på massa . dom bor typ i haninge . så vi ska fan dra dit och ha naaaaajs. aja pöss hei , vi hörs senare i think? ;)
är ganska glad, men har ångest i magen .. bättre än innan iaf.





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback