Lite svar & så .. haha tråkigt har jag

[?] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[/] Du klär dig som du vill.
[ ...] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[xx] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[?] Människor använder dig inte för den du är.
[/] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[/] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[/] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[x] Du har inget självförtroende alls.
[ HAHAHAHAHAHAHHAHHA!] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[beror på..] Du är en ganska snäll person.



& här är ett till test HAHA :

Vilken svordom använder du mest? typ många, fan, fuck, fitta, jävla,hora,fyfan.. 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kl 10:30 , hihi . 
Var köper du dina matvaror ifrån? ica tror ja?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? inget alls.. 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? yes ! 
När var senast någon stötte på dig? igår typ.
Vad åt du till middag senast? kött 
Kan du vissla? HELL YEAH
Tittade du på tecknat när du var liten? arå..
Äger du några popband t-shirts? nope.
När flög du senast? ett tag sen nu.
Pratar du några andra språk? ja, skit lite spanska, finska, engelska, (skånska?hihi) 
Har du gråtit offentligt?aaa..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jafan ! 
Vad har du med dig in på bion? min kropp ..
Vad har du för väder? natt? eller nått.. hehe :$ kallt?
När sov du senast på golvet? HAHAHA inatt .. inte meningen
Vilken är din favorit drink? ingen HAHA DRINK ..
Gillar du din boendesituation? hata säger jag bara.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 1 - 2
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? innan gjorde jag .
Tror du på liv på andra planeter? JAAA ! :$
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag suger, jag ska dö ..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEVER IML.
Tycker du om att krama folk? loveit..
Äger du en digitalkamera? a
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? nån tjej som är med i filmer typ haha .
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA.. 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland.
Är du mörkrädd? JA , hahaha . sover med en lampa faktiskt .. skojar inte ;(
Tre saker du alltid har med dig? mobil, mitt huvud, resten stannar hemma ibland, och typ.. min röst? HAHA :D





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback